خبرنگاران واجد شرایط برای بهره مندی از تسهیلات مسکن مهر معرفی می شوند

خبرنگاران واجد شرایط برای بهره مندی از تسهیلات مسکن مهر معرفی می شوند

http://www.bananews.ir/معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی خبرنگاران واجد شرایط برای بهره مندی از تسهیلات مسکن مهر خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد جعفر محمد زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق مذاکرات صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی، این معاونت برای معرفی خبرنگاران واجد شرایط به منظور بهره مندی از تسهیلات مسکن مهر مشکلی ندارد.

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد به دنبال وعده رییس جمهوری مبنی بر پرداخت وام ۳۰ میلیونی تومانی مسکن به خبرنگاران، نشستی با وزیر راه و شهرسازی داشتیم که وی اعلام کرد تا زمان فراهم شدن مقدمات پرداخت این وام، خبرنگاران واجد شرایط می توانند از تسهیلات مسکن مهر استفاده کنند.

محمد زاده با تاکید بر اینکه ملاک معاونت مطبوعاتی در ارایه هرگونه خدماتی به اهالی رسانه به ویژه خدمات رفاهی، اطلاعات موجود در سامانه مستند سازی آثار خبرنگاران نشریات و خبرگزاری های کشور - سمان - است گفت: در معرفی خبرنگاران واجد شرایط برای بهره مندی از تسهیلات مسکن مهر، ملاک و معیار معاونت مطبوعاتی، اطلاعات موجود در سامانه سمان خواهد بود.

به گفته معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تا کنون حدود ۱۳ هزار نفر در سامانه سمان نام نویسی کرده اند که از این تعداد هشت هزار نفر پرونده خود را تکمیل کرده و به عنوان خبرنگار شناخته شده اند.

 

 

    نظرات