همایش آموزش عالی؛ الزامات تحول در آموزش فنی و مهندسی ۳۱ فروردین برپا می شود

همایش آموزش عالی؛ الزامات تحول در آموزش فنی و مهندسی ۳۱ فروردین برپا می شود

http://www.bananews.ir/همایش آموزش عالی؛ الزامات تحول در آموزش فنی و مهندسی روز پنج شنبه، ۳۱ فروردین ماه به میزبانی پژوهشکده سیاست‌گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دبیر علمی آموزش عالی؛ الزامات تحول در آموزش فنی و مهندسی از حضور تعدادی از روسای دانشگاه ها و بیش از ۳۰۰ تن از استادان دانشگاه‌های برتر کشور، نمایندگان صنعت، انجمنهای علمی و نهادهای سیاستگذار در حوزه آموزش عالی در این همایش خبر داد.

'رضا روستا آزاد' افزود: ظرف یک‌سال گذشته، پژوهشکده سیاست‌گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف و ستاد انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان همکاران علمی در کنار کمیته های فنی و مهندسی شورای برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان برگزارکننده، فعالیت‌های علمی و دبیرخانه‌ای همایش را آغاز کرده‌اند.

وی تکنولوژی‌های نوین آموزشی، آموزش مبتنی بر پژوهش، آموزش الکترونیک، نظام برنامه‌ای، ارتباط دانشگاه با صنعت و مساله‌محوری آموزش و به خصوص نظام بروز رسانی مستمر آموزش عالی به عنوان یک سیستم خودیادگیرنده را از جمله مهمترین محورهای این همایش عنوان کرد.

رییس دانشگاه صنعتی شریف، هدف از برگزاری همایش آموزش عالی؛ الزامات تحول در آموزش فنی و مهندسی'را آغاز یک حرکت همگانی در راستای تحول در نظام آموزش فنی و مهندسی کشور با مشارکت بخشهای مختلف دست اندرکار اعم از سیاستگذار، دانشگاه، صنعت و نهادهای واسط نظیر انجمن های علمی برشمرد.

این همایش به همت شورای برنامه‌ریزی وزارت علوم تدارک یافته و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی www.Higheredu.ir مراجعه کنند.

 

 

    نظرات