بهره برداری از پل خلیج فارس بزرگترین خدمت دولت دهم به قشم خواهدبود

بهره برداری از پل خلیج فارس بزرگترین خدمت دولت دهم به قشم خواهدبود

http://www.bananews.ir/امام جمعه قشم گفت: اگر تا پایان دولت دهم بیمارستان ۹۶تختخوابی قشم و پل خلیج فارس به بهره برداری برسد بزرگترین خدمت به مردم شریف قشم انجام شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص بیمارستان وظیفه خودش را انجام داده و ساختمان آن را به اتمام رسانده اما بقیه موارد آن شامل تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی را دولت باید سریعا به اتمام برساند.

وی که درباره دستاوردهای سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به شهرستان قشم سخن می گفت، تصریح کرد: پروژه عظیم پل خلیج فارس که جزیره قشم را به سرزمین اصلی متصل می کند، نیز بنا به قول دکتر احمدی نژاد به مردم شریف قشم، تا پایان دولت دهم به بهره برداری خواهد رسید.

خطیب نماز جمعه این هفته قشم با تشکر از همه مسئولان جزیره قشم خطاب یه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سازمان با همکاری همه دست اندرکاران جزیره تلاش کند تا این دو پروژه بزرگ تا قبل از پایان دولت دهم به بهره برداری برسد که قطعا نامی نیک از دولت دهم و سازمان برای همیشه دراین خطه از کشور عزیزمان برجای خواهد ماند.

حجت الاسلام حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت تامین آب سالم و بهداشتی موردنیاز شهرستان بخصوص روستاهای قشم را کمتر از دو پروژه فوق الذکر ندانست و گفت: انسان وقتی به روستا های قشم می رود و با این واقعیت تلخ مواجه می شود، شرمنده مردم خوب این روستاها می شود.

وی در این خصوص از ساخت خانه هایی که در برخی نقاط جزیره و بلااستفاده ماندن آنها بخاطر عدم آبرسانی، انتقاد کرد و گفت: بدیهی است خانه ای که آب نداشته باشد، قابل سکونت نخواهد بود.

 

    نظرات