حمایت از تولیدکنندگان مصالح‌ نوین و صنعتی‌سازان ساختمان در سال تولید ملی

حمایت از تولیدکنندگان مصالح‌ نوین و صنعتی‌سازان ساختمان در سال تولید ملی

http://www.bananews.ir/مدیر عامل مپسا گفت: پروژه ملی صنعتی‌سازی مسکن در سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی» با شتاب مضاعف مسیر ساخت‌وسازهای نوین را طی می‌کند و این امکان وجود دارد که همه نیاز یک میلیونی بازار مسکن به واحدهای جدید، با استفاده از روش‌های صنعتی‌سازی احداث و تامین شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی آزاد تاکید کرد: نامگذاری سال۹۱ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی» ماموریت تازه‌ای را پیش‌روی مپسا و پیمانکاران عرصه صنعتی‌سازی مسکن قرار داده تا با همت مضاعف ضمن ترویج فرهنگ استفاده از مصالح نوین در ساخت‌وساز، گام تازه‌ای در تولید صنعتی‌ ساختمان برداشته شود.

*صنعتی‌سازی پاسخگوی تمام نیاز مسکن کشور

مدیر عامل مپسا افزود: هم‌اکنون توانایی پیمانکاران در صنعتی‌سازی مسکن به حدی رسیده که قادر هستند همه نیاز مسکن کشور را با کمترین هزینه و بیشترین بهره‌وری تولیدکنند، بدون آنکه وابستگی خاصی به واردات خدمات ساختمانی از کشورهای خاص داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از پیمانکاران این حوزه اقدام به صادرات خدمات فنی مهندسی به کشورهای همسایه را کرده‌اند، گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی لازم است حمایت‌های ویژه‌ای از کارخانه‌های تولید مصالح نوین و صنعتی‌سازان مسکن به عمل بیاید تا بازار تقاضا برای این رشته جدید صنعتی توسعه پیدا کرده و ظرفیت‌های خالی این پیمانکاران نیز تکمیل شود.

مدیر عامل مپسا تصریح کرد: از فرصتی که نامگذاری سال جدید برای خودکفایی درعرصه تولید فراهم کرده باید حداکثر بهره‌برداری مفید را به عمل آورد و در این راه لازم است برای بخش زیادی از ساخت‌وسازهای مسکونی مختص سال ۹۱، شیوه‌های صنعتی‌سازی اجباری شود.

 

    نظرات