گردهمایی تولیدکنندگان وسایل پرنده و محصولات در سال تولید ملی

گردهمایی تولیدکنندگان وسایل پرنده و محصولات در سال تولید ملی

http://www.bananews.ir/مدیرکل دفتر طراحی و ساخت وسایل پرنده سازمان هواپیمایی کشوری، از گردهمایی طراحان و تولید کنندگان محصولات هوایی در 'سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی' در هفته آینده خبرداد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواپیمایی کشوری، محمدعلی خیری با اعلام این خبر اظهارداشت: در این زمینه بیش از ۲۰ شرکت فعال در زمینه طراحی، ساخت و تولید وسایل پرنده و محصولات مرتبط با صنعت حمل و نقل هوایی، مطابق مقرارت جاری و استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت دارند.

وی افزود: این سازمان در راستای روان سازی و کوتاه نمودن زمان فرایند طراحی و تولید با تمام توان و ابزار قانونی خود از پیشنهادات و ارائه نقطه نظرات کارشناسی با لحاظ رعایت مقررات و استانداردها استقبال و حمایت می کند.

خیری همچنین به سطح بالای دانش کارشناسی و توانمندی های مطلوب مراکز مربوطه اشاره کرد و گفت: تحریم ها شرایطی را ایجاد کرده است که مهندسان و متخصصان ایرانی، نیازهای ضروری صنعت حمل و نقل هوایی در طراحی و ساخت وسایل پرنده را مرتفع خواهند کرد.

مدیرکل دفتر طراحی و ساخت وسایل پرنده سازمان هواپیمایی کشوری افزود: برگزاری این گردهماییها هر سه ماه یکبار به منظور رفع گلوگاههای این بخش و ارائه راهکارهای مناسب مطابق مقررات تداوم خواهد داشت.

 

 

    نظرات