تحویل ۵ هزار واحد مسکونی در سال ۹۱

تحویل ۵ هزار واحد مسکونی در سال ۹۱

http://www.bananews.ir/معاون سرمایه‌گذاری صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از تحویل ۵ هزار واحد مسکونی صنعتی سازی در سال ۹۱ خبر داد و گفت: تلاش شده است تا تمامی مسائل صنعتی سازی ساختمان در این واحدها رعایت شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) غلامرضا کرامتی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: در سال گذشته برای ۱۲۱ طرح برای ایجاد اشتغال از دولت مجوز گرفته شده است که این طرحها عموما در مناطق کمتر توسعه یافته طراحی شده اند، این درحالی است که از این تعداد، ۵۹ طرح در ۲۹ استان در نظر گرفته شده و فراخوان های مربوط به آن نیز انجام شده است.

معاون سرمایه گذاری صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افزود: در این راستا علاقه مندان تا ۳ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا از طریق سایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اعلام آمادگی کنند.

وی تصریح کرد: کمک به صنایع نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته است و بر این اساس، تلاش شده تا حمایتهای لازم از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران صورت گیرد.

به گفته کرامتی، سال گذشته یکی از اقدامات مهم انجام شده در این سازمان، صنعتی سازی ساختمان است؛ چراکه ساختمان سازی در ایران همچنان سنتی است و زمان طولانی را سپری میکند، این درحالی است که با صنعتی سازی ساختمان علاوه بر آنکه از تکنولوژی جدید استفاده می شود، خانه های ساخته شده نیز مقاوم هستند.

وی به ایجاد واحدهای تولید مصالح نوین ساختمانی با مشارکت بخش خصوصی اشاره و خاطرنشان کرد: ۲ پایلوت در شهر جدید پرند با ۱۲۰۰ واحد مسکونی ساخته شده اند که سال گذشته خردادماه به متقاضیان واگذار شده است.

به گفته کرامتی، تلاش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آن است که بتوان ضریب صنعتی سازی را بالا برد و به ۷۰ درصد رساند.

وی اظهار داشت: ۵ هزار واحد مسکونی صنعتی سازی شده نیز تا پایان سال آماده و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

کرامتی همچنین در خصوص تحریم ها نیز گفت: تحریم ها چیز جدیدی نیست و مردم ایران در مقابل تحریم ها آب دیده شده اند.

 

 

    نظرات