بهره‌برداری از شناور مسافری «دنا ۱۱۰» در کیش

بهره‌برداری از شناور مسافری «دنا ۱۱۰» در کیش

http://www.bananews.ir/شناور مسافربری دنا ۱۱۰ با قابلیت حمل ۳۵۰ مسافر در بندر تجاری کیش مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی‌و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر مالی اداری شرکت فراساحل شرقی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این شناور توسط بخش خصوصی شرکت فراساحل شرقی، برای حمل مسافر، تورهای تفریحی، سفرهای داخلی و خارجی وارد آب‌های جزیره کیش شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) تیموری گنجایش این شناور را ۳۵۰ نفر برشمرد و عنوان کرد: این شناور از لحاظ ایمنی دارای تمامی‌استانداردهای لازم و امکانات رفاهی بوده و در خود سه طبقه سالن مسافری ، VIPو روباز را جای داده است.

وی افزود: یکی از قابلیت‌های دیگر این شناور که آن را با بقیه شناور‌های تفریحی در ایران متمایز می‌کند وجود طبقه سوم آن است که مسافر می‌تواند در فضای باز به نظاره زیبایی‌های دریا و اطراف خود بنشیند.

مدیر مالی اداری شرکت فراساحل شرقی درباره مسیرهای آینده این شناور اظهار کرد: این شناور برای خدمات‌رسانی به مسافران در استان هرمزگان و همچنین جزیره زیبای کیش به کار گرفته شده و قصد فعالیت در مسیر کیش به چارک را دارد و درصدد آن هستیم تا مجوزهای لازم برای مسیر کیش به امارات و بالعکس را نیز تهیه کرده تا از این طریق مسافرت امنی را برای توریست‌ها و بازرگانان به کشور امارات و بالعکس فراهم کنیم.

 

 

    نظرات