تخفیف‌های دام سنگین کشتارگاه اهواز منجر به کاهش قیمت گوشت نشد

تخفیف‌های دام سنگین کشتارگاه اهواز منجر به کاهش قیمت گوشت نشد


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز ، سراج با اشاره به صورتجلسه فرمانداری اهواز در خصوص کشتارگاه صنعتی اهواز گفت: به منظور تعیین تکلیف اختلاف کشتارگاه صنعتی و قصابان اهواز، این موضوع در شورای تامین اهواز و فرمانداری بررسی و مصوبه هایی به منظور رفع اختلاف ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون برای بررسی وضعیت کشتارگاه صنعتی اهواز پیش از این، موضوع در کمیسیون های تخصصی و صحن علنی بررسی شده است گفت: تخفیف ۵۰ درصدی تعرفه دام سنگین، کاهش ۵۰ درصدی اجاره بهای کشتارگاه به شهرداری و تعیین مبلغ ۱۰۰ هزار ریال برای ورود هر خودروی ورودی به میدان از جمله مصوبه های جلسه فرمانداری است.

سراج ادامه داد: همچنین در جلسه فرمانداری با توجه به شکایت قصابان و بهره بردار کشتارگاه صنعتی از یکدیگر، به منظور رفع اختلاف میان دو طرف مصوب شده است تا طرفین از شکایت خود صرف نظر کرده و نسبت به بستن پرونده در دستگاه قضایی اقدام کنند ضمن اینکه رفع نواقص بهداشتی و امنیتی توسط کشتارگاه نیز در آن جلسه به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: آلایش های غیرخوراکی که می بایست معدوم شود امروز این کار اتفاق نمی افتد بلکه با فرآوری این آلایش ها، محصول نهایی به خارج از کشور صادر می شود که از این طریق سود مناسبی نیز نصیب کشارگاه می شود.

سراج ادامه داد: هدف از کاهش تعرفه کشتار دام سنگین در کشتارگاه صنعتی اهواز کاهش قیمت گوشت دام سنگین در اهواز بود که با وجود تخفیف های انجام شده در عمل این تخفیف ها موجب کاهش قیمت گوشت نشده است.

وی گفت: طبق قرارداد، بهره بردار موظف است که کل قراردادهای خود با تمام کارکنان را به شهرداری ارایه  و آمار دقیق کشتار روزانه را اعلام کند ضمن اینکه بر اساس قرارداد، تعیین نرخ برخی اجزای دام به عهده دامپزشکی قرار گرفته است/ ایرنا لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات