دلیل آب گرفتگی‌ها طراحی شهر تهران است

دلیل آب گرفتگی‌ها طراحی شهر تهران است

http://www.bananews.ir/عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید قبول کنیم تهران در مقابل بارندگی‌ها طوری طراحی شده که باعث ایجاد آب گرفتگی می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علیرضا دبیر در چهارصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آب گرفتگی‌های برخی از معابر شهر تهران بر اثر بارندگی‌های دو روز گذشته، با بیان اینکه مردم فیلمبرداری و عکاسی را یاد گرفته‌اند گفت: مردم با مشاهده نقاطی که دچار آب گرفتگی شده به سرعت مشغول فیلمبرداری و عکسی می شوند؛ دوره کرباسچی هنگام بارش باران شهر ری را آب برمی‌داشت و سیل راه می‌‌افتاد البته تا ۷ تا ۸ سال پیش این اتفاق رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌‌دهم معاون فنی و عمرانی شهرداری در شورا حاضر شود و گزارشی ارائه دهد، ادامه داد: ‌درست است که درباره جمع‌آوری آبهای سطحی اقداماتی انجام شده ولی باید قبول کنیم که نوعی طراحی تهران به‌گونه‌ای است که در بارندگی‌ها دچار آبگرفتگی می‌شود.

وی با انتقاد از اینکه برخی از مسئولان در این شرایط موبایل خود را خاموش می‌کنند، گفت: در شرایط بحرانی همه دستگاه‌ها و سازمانها درگیرند ولی متاسفانه برخی افراد موبایل خود را خاموش می‌کنند در حالی که در مصاحبه کردن نفر اول هستند.

 

    نظرات