اجلاس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور در قم برگزار می شود

اجلاس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور در قم برگزار می شود

http://www.bananews.ir/رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از برگزاری یکصد و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در قم خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس امین مقومی در گفتگو با خبرنگاران ، از برگزاری یکصد و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در شهر مقدس قم و به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد و افزود: یکصد وپنجاهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور اعضا و رؤسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: همزمان با برگزاری این جلسه ، دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان قم در شهرهای استان راه اندازی و فعالیت رسمی خود را از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز خواهند کرد.

مقومی ادامه داد: افتتاح دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان قم در شهرهای استان در راستای تکریم ارباب رجوع است که بعد از این کلیه خدمات سازمان در همان نمایندگی شهرها ارائه می شود و نیازی به مراجعه حضوری شهروندان در مرکز استان نیست.

وی در ادامه به برخی از برنامه های جانبی یکصد و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اشاره و عنوان کرد: بازدید از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی (ره) و همچنین بازدید از برخی پروژه های عمرانی استان همانند میدان بزرگ امام خمینی (ره) و مسجد امام حسن عسگری (ع) از برنامه های جانبی این اجلاس است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: در پایان این اجلاس نیز اعضای شورای مرکزی و رؤسای نظام های مهندسی ساختمان سراسر کشور با برخی از علما و مراجع معظم تقلید دیدار و از رهنمودهای ایشان بهره مند خواهند شد.

وی در پایان گفت : یکصد وپنجاهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بعد از ظهر روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در سالن اجلاس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار می شود.

 

    نظرات