ورزشگاه آزادی شیراز و نقش جهان اصفهان تا پایان سال جاری تکمیل می‎شوند

ورزشگاه آزادی شیراز و نقش جهان اصفهان تا پایان سال جاری تکمیل می‎شوند

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از تکمیل و افتتاح دو ورزشگاه آزادی شیراز و نقش جهان اصفهان از پروژه‎های طرح ماندگار تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، علی ترکاشوند در ادامه بازدیدهای استانی خود از پروژه‌های طرح ماندگار امروز سه شنبه با حضور در استان فارس از اماکن ورزشی این استان بازدید کرد.

ورزشگاه ۶۰ هزار نفری آزادی شیراز که در میانرود واقع شده است اولین ورزشگاهی بود که مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از آن بازدید کرد. در جریان این بازدید پیمانکار و مشاور پروژه اعلام کرد که این ورزشگاه ۶۵ درصد پیشرفت کار داشته است.

در ادامه ترکاشوند اعلام کرد که طبق اعلام رئیس جمهور در پیام نوروزی سال جدید، تعداد ۸۰۰ پروژه طرح مهر ماندگار در کل کشور طی سال جاری باید تکمیل شود که ۲۲ پروژه سهم وزارت ورزش و جوانان است. از این تعداد ۱۷ پروژه متعلق به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور خواهد بود که یکی از این ۱۷ پروژه طرح مهرماندگار، ورزشگاه آزادی شیراز است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‎های مهندس محرابیان دستیار ارشد رئیس جمهور، جلسات متعددی را در خصوص تکمیل و میزان پیشرفت پروژه‌های طرح مهرماندگار با ایشان داشته و گزارش‌های عملکرد ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصریح کرد: ورزشگاه ۶۰ هزارنفری شیراز جزو سرمایه‌های بزرگ استان فارس بوده و از آنجا که این استان جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد، باید زودتر افتتاح شود. پیش‎بینی می‌کنیم در صورت رفع مشکلات، طبق برنامه زمان‌بندی شده ورزشگاه آزادی شیراز و نقش جهان اصفهان تا پایان سال جاری تکمیل شوند.

 

 

    نظرات