در کنار به روزآوری تجهیزات، آموزش و ارتقاء سطح دانش ایمنی نیز در دستور کار است

در کنار به روزآوری تجهیزات، آموزش و ارتقاء سطح دانش ایمنی نیز در دستور کار است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز حجت الله زارع زاده در آیین بهره برداری از تجهیزات خودروهای شهرداری اهواز اظهار کرد: طبق برنامه مدون هر هفته یک افتتاح و بهره برداری توسط شهرداری اهواز امروز شاهد تجهیز ۱۰ دستگاه خودرو آتشنشانی برای این کلانشهر هستیم.

وی افزود: همه کسانی که در حوزه ایمنی و امداد نجات فعال هستند، کار و مسئولیت دشواری را بر عهده دارند و با کمبودهایی که در این بخش است و همواره سعی بر رضایت شهروندان در برنامه های امدادی مختلف را دارند.

زارع زاده با تاکید بر اینکه باید خودمان را به استانداردهای لازم در حوزه ایمنی نزدیک کنیم، گفت: پایگاه‌ها، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، خودروها و تجهیزات مرتبط و انفرادی آتش‌نشانان باید بروز شوند.

نایب رییس شورای شهر اهواز بیان کرد: آموزش و ارتقا سطح دانش و فعالیت های مرتبط از موضوعاتی است که در دستور کار مجموعه‌ آتش نشانی بوده و انشالله در آینده نزدیک با رویکرد جدید این اولویت ها را بیش از پیش مد نظر خواهند داشت.

وی ادامه داد: یکی از اولویت هایی که قطعا در برنامه مدیریت شهری باید به آن پرداخته شود بروز آوری و ارتقا تجهیزات فعلی در مجموعه آتش‌نشانی است.

زارع زاده تصریح کرد: این بهره برداری اولین گام در راستای بروز رسانی و ارتقا تجهیزات است، ما تجهیزات دیگری را هم نیاز داریم که باید تهیه شود و بتوانیم کمبودهای موجود را مرتفع کنیم.

نایب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به زحمات و تلاش آتش‌نشانان، گفت: آتش‌نشانان نه تنها در حوزه خدمات مربوط به ایمنی و نجات بلکه در سایر بخش ها هرجا که مشکلی بود شاهد حضور فعال آنها بودیم و سعی کردیم در صحن شورا همواره قدردان آن ها باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات