تخصیص 400 میلیارد تومان اعتبار ویژه کارآفرینی  ...

تخصیص 400 میلیارد تومان اعتبار ویژه کارآفرینی ...

تخصیص 400 میلیارد تومان اعتبار ویژه کارآفرینی بانوان در مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سید حسین علوی‌مقدم، در گفتگویی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بانوان کارآفرین در مشهد، اظهارکرد: این اتفاق یک رویداد و نمایشگاه بی‌نظیری در ابعاد ملی است که با حضور همه نهاد‌ها و ارگان‌های فعال در امر کسب و کار کشور فعال شده است.

وی افزود: یکی از نشانه‌های توسعه‌یافتگی در جوامع، میزان بهره‌وری و استفاده از ظرفیت بانوان آن جامعه در حوزه‌های مختلف به ویژه فعال‌سازی آنان در زمینه کارآفرینی است.

علوی‌مقدم ادامه‌داد: کارآفرینان موتور محرکه و پیشران توسعه هستند و کارآفرینی به ویژه در حوزه بانوان، خلق ارزش است که منجر به توسعه اجتماعی می‌گردد و شایسته تقدیر و احترام است.

عضو کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به تنوع فعالیت بانوان کارآفرین افزود: امروز کار شرافتمندانه، تولید و اشتغال، تلاش‌های بدخواهان رو خنثی خواهد کرد؛ به ویژه اینکه حمایت از تولید یکی از خواسته‌های مهم رهبر معظم انقلاب است و ‌مسئولان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و نماینده این شورا در حوزه کسب و کار گفت: برای ارتقاء حوزه بانوان کارآفرین باید به دنبال شبکه‌سازی، آموزش و توانمندسازی آنان و بازارسازی برای محصولات بانوان کارآفرین باشیم و در این زمینه باید برنامه‌ریزی منسجمی صورت پذیرد.

علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: اخیرا در جلسه‌ای که به حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل بنیاد علوی و شهردار مشهد داشتیم، اتفاق بزرگی در زمینه کارآفرینی بانوان‌ در حاشیه شهر مشهد رقم خورد و مقرر شد تا مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین بنیاد علوی جهت توسعه حوزه کارآفرینی بانوان در مشهد اختصاص یابد.

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهرداری و شورای شهر مشهد برنامه‌ریزی جدی در این حوزه دارند و با اختصاص این مبلغ قطعا می‌توانیم اقدامات موثری را برای بانوان کارآفرین مشهدی و اشتغال‌زایی انجام دهیم؛ سازوکار این برنامه‌ریزی در این حوزه، در حال انجام است و این کار بزرگ می‌تواند کمک های خوبی را برای توسعه اشتغال‌زایی بانوان انجام دهد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات