نشست هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی های شهری کشور برگزار می شود

نشست هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی های شهری کشور برگزار می شود

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: با پیگیری های سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان و حمایت های مهندس سبطی؛ شهردار گرگان،برای اولین بار جلسه هم اندیشی اعضای هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی های شهری کشور در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۱ در شهر گرگان برگزار می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهدی کمال غریبی اظهار داشت: نشست هم اندیشی با حضور دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور،مدیرکل حمل و نقل ترافیک کشور،مدیران عامل اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی های شهری کشور و اعضای هیات مدیره این دو اتحادیه برگزار می شود.


کمال غریبی افزود: این نشست با هدف ارائه گزارش از برنامه های آموزشی و اتخاذ تصمیم پیرامون بیمه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی(تاکسی و اتوبوسرانی)،ارائه خدمات رفاهی؛ پرداخت تسهیلات و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی از جمله مواردی است که در جلسات مذکور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از ساماندهی مسافربرهای شخصی؛ ارائه خدمات سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی (سپند) برای سال تحصیلی آینده و تعیین تکلیف کپسول CNG تاکسی های درون شهری و چگونگی ارائه خدمات شرکت های اینترنتی در این نشست هم اندیشی خبر داد.

گفتنی است؛ نشست هم اندیشی یکروزه با حضور مدیرکل حمل و نقل و ترافیک و مدیرکل بازرسی سازمان شهرداری‌های کشور و معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و مدیران عامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی کشور در سالن اجتماعات شهرداری گرگان برگزار می‌شود.

نشست هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی های شهری کشور برگزار می شود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات