ستاد بازآفرینی و نهضت مسکن سازی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ایجاد شود

ستاد بازآفرینی و نهضت مسکن سازی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ایجاد شود

    ستاد بازآفرینی و نهضت مسکن سازی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ایجاد شود

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در همه مناطق پانزده‌گانه ستاد بازآفرینی و نهضت مسکن سازی به ریاست شهرداران مناطق و عضویت معاونت شهرسازی و املاک و درآمد تشکیل شود تا شاهد اتفاق ویژه‌ای در بافت فرسوده باشیم.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، رسول میرباقری در نطق میان دستور چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای عزیز به خصوص شهید حاج احمد کاظمی که از فرماندهان عملیات بیت المقدس بود را گرامی می‌داریم.

    وی با اشاره به جمله‌ای از شهید هادی برای آرزومندان شهادت گفت: این شهید می‌گوید «به فکر مثل شهدا مردن نباش بلکه به فکر مثل شهدا زندگی کردن باش». سردار حاج قاسم سلیمانی نیز می‌فرماید «اگر امروز کسی را دیدید که بوی شهید از کلام و رفتار او آمد بدانید او شهید خواهد شد».

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام شهدا این مشخصه را داشتند اما برخی از ما آرزوی شهادت داریم ولی نمی‌خواهیم مثل شهدا زندگی کنیم.

    وی با بیان اینکه برای تحقق مدیریت یکپارچه شهری در حین تولید سامانه سرانه ۱۰، ارتباط با دیگر سازمان‌ها و ادارات و اشتراک ارتباطات در جهت سهولت در فرآیند خدمات شهری و جلوگیری از جابجایی شهروندان و کاهش ترافیک از اهداف شهرسازی الکترونیک بوده است، تصریح کرد:  لازم است اداراتی مانند آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، ثبت احوال، آب و برق و... کاربری‌های آموزشی، درمانی و فرهنگی خود را تعیین تکلیف کنند. الان شهروندانی هستند که به خاطر عدم تعیین تکلیف این کاربری‌ها گرفتار برخی رانت‌ها و مفاسد می‌شوند.

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: معاونت مالی شهرداری این موانع که سرعت شهرسازی الکترونیک را کاهش داده برطرف کند، معاونت شهرسازی نیز قولی که برای پایان خرداد دادند را فراموش نکنند.

    وی با اشاره به فعالیت ستاد بازآفرینی شهری و نهضت جهاد مسکن در بافت فرسوده گفت: در همه مناطق پانزده‌گانه ستاد بازآفرینی و نهضت مسکن سازی به ریاست شهرداران مناطق و عضویت معاونت شهرسازی و املاک و درآمد تشکیل شود تا شاهد اتفاق ویژه‌ای در بافت فرسوده باشیم.

    میرباقری خاطرنشان کرد: اگر قرار است با همان دست فرمان چند سال اخیر حرکت کنیم شاهد رشد و نمو در بافت فرسوده نخواهیم شد. هر گاه مشکلی ایجاد می‌شود از همت آباد مایه می‌گذاریم که باید درصد موفقیت و پیشرفت آن را هم بررسی کنیم. امیدواریم با تشکیل ستاد بازآفرینی شاهد تحول در بافت فرسوده باشیم.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات