بازارچه‌های محلی، مطالبه‌ای عمومی که تحقق می‌یابد

بازارچه‌های محلی، مطالبه‌ای عمومی که تحقق می‌یابد

شهریار تبریز: ایجاد بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف کلانشهر تبریز، اقدام موثر و به‌جایی است که از سوی شهرداری کلانشهر تبریز پیگیری و اجرا می‌شود.

با ایجاد بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف کلانشهر تبریز، علاوه بر گام اساسی در ایجاد اشتغال، جلب رضایت شهروندان را از یک مطالبه دیرینه در پی خواهد داشت.

آماده سازی سه بازارچه محله‌ای جدید در کلانشهر تبریز

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در این باره گفت: پیش از این وعده ایجاد سه بازارچه جدید را داده بودیم و در تلاش برای افزایش این تعداد هستیم.

وی افزود: هم اکنون بازارچه‌های اندیشه و پاسداران آماده بوده و سازه‌های بازارچه مرزداران نیز آماده‌سازی می‌شود.

مطلبی ادامه داد: در حال رایزنی برای احداث شش بازارچه محله‌ای دیگر تا پایان سال جاری در نقاط مختلف تبریز هستیم.

وی با اشاره به رونمایی از سامانه بازار و ایجاد سامانه بند ۲۰ ماده ۵۵ توضیح داد: در خصوص بحث نظارت بر بازارچه‌ها کمیته‌های نظارتی ایجاد شده و طی هفته‌های آتی نظارت آنها آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز ادامه داد: میادین تره‌بار نیز در اختیار بخش خصوصی بوده و مورد نظارت و بازدید قرار می‌گیرد.

مطلبی خاطرنشان کرد: سازمان میادین قبل از نوروز امسال در خصوص سیاست‌های حمایتی و اقتصادی دولت با استانداری و سازمان جهاد کشاورزی همکاری داشت که این همکاری تداوم داشته و اعلام آمادگی کامل از سوی ما صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز افزود: در بحث کالاهای اساسی نیز از سوی این سازمان اعلام آمادگی شده است و جهت توزیع کالاهای اساسی در خدمت استانداری و ستاد تنظیم بازار هستیم.

تلاش برای احداث بازارچه‌های محلی در هر منطقه از شهر

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تبریز نیز با تاکید به تلاش برای احداث بازارچه‌های محلی افزود: تلاش بر این است تا بازارچه‌های محلی در هر منطقه از شهر در سال جاری احداث شود.

پرویز هادی ادامه داد: موضوعی که در کمیسیون خدمات شهری نیز مطرح است، بازارچه های محلی است که به نظر می رسد باید نظارت بیشتری درباره اداره آنها اعمال شود.

وی گفت: در سال جاری قصد داریم با کمک شهردار تبریز در هر منطقه شهرداری یک بازارچه محلی احداث کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با اشاره به احداث میدان میوه و تره بار ادامه داد: این میدان توسط بخش خصوصی در مساحت ۷۰هکتار و با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی احداث می شود.

هادی افزود: با تکمیل این بازارچه، حجم ترافیک اتوبان شهید کسایی کاهش می‌یابد.

تلاش برای احداث بازارچه‌های محلی و آماده سازی سه بازارچه محلی جدید در کلانشهر تبریز، اقدام موثری است که اعضای شورای اسلامی تبریز و همچنین سازمان میادین به آن همت گماشته است.

ساماندهی و ایجاد بازارچه‌های محلی یکی از مطالباتی بود که از سال‌ها قبل به سرانجام نرسیده بود اما آماده‌سازی سه بازارچه محلی و رایزنی برای احداث بازارچه‌های محلی دیگر در نقاط مختلف کلانشهر تبریز، خبر خوشی برای شهروندان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات