مروری بر مصوبات امروز شورای اسلامی شهر تبریز

مروری بر مصوبات امروز شورای اسلامی شهر تبریز

به گزارش شهریار، جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با رونمایی از سامانه شفافیت آغاز شد. در ادامه پس از گزارش مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز، دستورالعمل انضباطی بهره برداران از مراکز عرصه محصولات فرآورده های کشاورزی و مایحتاج مصرفی خانواده تحت نظارت شهرداری تبریز مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

امروز همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با استعفای روح الله دهقان نژاد از حضور در جلسات هیئت حل اختلاف مالیاتی موافقت کردند و پرویز هادی جایگزین وی در این هیئت شد.

در جلسه امروز شورا، یک فوریت لایحه شهرداری تبریز در خصوص تعدیل آیتم های اجرایی فهرست بهای فضای سبز سال ۱۴۰۰ شهرداری به تصویب رسید و برای بررسی بیشتر این لایحه به کمیسیون برنامه و بودجه و خدمات ارجاع داده شد.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص برگزاری فراخوان سرمایه گذاری تونل ارتباطی فیبر نوری مورد بررسی قرار گرفت که یک لایحه آن تصویب و برای بررسی بیشتر به کمیسیون های حقوقی و فناوری و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه شورا ارجاع داده شد.

امروز همچنین یک فوریت لایحه شهرداری درباره تجویز انعقاد تفاهمنامه عقد قرارداد خواهرخواندگی تبریز با شهر بورسای ترکیه تصویب و برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی شورا ارجاع داده شد.

در این جلسه طرح حجت الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز درباره تاسیس واحد نظارت بر دعاوی و قراردادهای شهرداری و شرکت های تابعه اعلام وصول شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات