جلسه تقدیر از واحد روابط عمومی سازمان و رابطان روابط عمومی دفاتر نمایندگی سازمان

جلسه تقدیر از واحد روابط عمومی سازمان و رابطان روابط عمومی دفاتر نمایندگی سازمان

به مناسب بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور رییس سازمان مهندس حمید سفیدگر و اعضای هیات رییسه و هیات مدیره سازمان از همکاران این حوزه تقدیر شد.
حمید سفیدگر در ابتدای جلسه ضمن تبریک روز روابط ارتباطات و روابط عمومی ، این واحد را پیشانی سازمان دانست و تلاش های یک ساله این واحد در سازمان و دفاتر نمایندگی را شایسته تقدیر دانست و گفت : از نقد رسانه ها می بایست استقبال کنیم ، هرچند رسانه ها نیز باید انصاف را در نشر اخبار رعایت کنند و به جای نقد بدون پیشنهاد ، برای حل مشکلات ،پیشنهادات خود را نیز ارائه نماید .
ایشان با اشاره به بازخورد اخبار منتشره در جامعه ، خواستار دقت روابط عمومی و رابطان در انتشار اخبار شد تا با کمک رسانه ها و مجموعه روابط عمومی سازمان ، برنامه ها و فعالیتهای هیات مدیره جهت پاسخگویی مناسب منعکس گردد .
خانم دکتر ابراهیم زاده نایب رییس دوم سازمان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات واحد روابط عمومی ، نقش روابط عمومی را در سازمان نظام مهندسی جهت ارتباط میان هیات مدیره ، مهندسین و عموم مردم بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار پویایی بیشتر رابطین دفاتر نمایندگی در تولید و نشر اخبار شد .
در ادامه خانم دکتر محمودی مسوول کارگروه رسانه و روابط عمومی سازمان نیز ضمن تبریک این مناسبت ، از روابط عمومی و رابطان دفاتر خواست تا در راستای آگاهی اعضای سازمان انتشار اخبار را سرعت ببخشند و ارتباط موثر با اعضا را نتیجه فعالیت مثبت روابط عمومی دانست .
مهندس خدادی ، خزانه دار سازمان به تجهیز سخت افزاری واحدهای روابط عمومی اشاره نمود و گفت : نقش رابطان روابط عمومی در کنار دیگر وظیفه اداری آنان قابل تقدیر بوده و باید برای تشویق این عزیزان ، هیات مدیره تصمیم لازم را اتخاذ نماید.
در پایان مهندس عرب خزائلی مسوول واحد روابط عمومی سازمان به ارائه گزارش یک ساله واحد روابط عمومی پرداخت و در ادامه نیز معین های روابط عمومی دفاتر نمایندگی نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات