تحویل گرفتن پسماند خشک از درب منازل اهوازی‌ها، به زودی


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، احمد سراج با اشاره به وضعیت نظافت شهر اظهار کرد: برای ارتقا و بهبود وضعیت نظافت شهر اهواز باید سیستم نظارت هوشمند بر پیمانکاران خدمات شهری به کار گرفته شود که در این خصوص سامانه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی به ارزش ریالی پسماند خشک اشاره کرد و افزود: به زودی با استفاده از سیستم‌های هوشمند مشابه یکی از کلان‌شهرهای موفق کشور، پسماندهای خشک از درب منازل مردم جمع‌آوری می‌شود و هزینه آن به حساب تحویل‌دهنده پسماند واریز می‌شود. در صورتی که کاربر نخواهد مبلغ را استفاده کند نیز می‌تواند این مبالغ را از طریق همان اپلیکیشن در اختیار گروه‌های جهادی برای هزینه در امور خیریه، محرومیت‌زدایی، ساخت امکانات درمانی یا رفاهی قرار دهد و سیر کار را نیز ببیند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مقدمات این کار توسط سازمان پسماند شهرداری اهواز در حال انجام است و بخش زیادی از کار انجام شده است. امیدواریم در شش ماهه اول سال این موضوع محقق شود تا عملیات جمع‌آوری پسماند خشک از درب منازل با این سیستم‌های هوشمند انجام شود.

سراج بیان کرد: در کارخانه تفکیک زباله سایت صفیره نیز در حال فراهم کردن شرایط هستیم تا کود کمپوست تولید شود و برای فضای سبز و کمربند سبز اهواز مورد استفاده قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز در پایان عنوان کرد: به زودی سلول شماره ۲ سایت صفیره نیز که مدتی تعطیل بود، وارد مدار می‌شود/ایسنا لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات