طرح بلوک‌بندی قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران هنوز آغاز نشده است

طرح بلوک‌بندی قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران هنوز آغاز نشده است

http://www.bananews.ir/معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت:طرح ارائه قیمت املاک مسکونی مناطق ۲۲ گانه تهران (طرح بلوک بندی)هنوز آغاز نشده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابوالفضل صومعلو در گفت و گو با فارس افزود :در قالب طرح ارائه قیمت املاک مسکونی (طرح بلوک بندی) مناطق ۲۲ گانه تهران به ۳۰ هزار بلوک ساختمانی تقسیم می‌شود و نقشه‌ها بر روی این مناطق تطبیق و براساس این نقشه قیمت‌ها برای مشاوران املاک مشخص ‌می‌شوند.

وی در گفت و گویی که اواخر سال گذشته انجام داده، گفته بود که با استفاده از سامانه شرکت پست و سامانه مستغلات طرحی را در قالب «طرح ارائه قیمت املاک مسکونی» ارائه ‌می‌دهیم که مناطق ۲۲ گانه تهران در این طرح به ۳۰ هزار بلوک ساختمانی تقسیم و نقشه‌ها را بر روی این مناطق تطبیق و براساس نقشه قیمت‌ها برای مشاوران املاک مشخص ‌می‌شود.

وی اضافه کرد: در طرح ارائه قیمت املاک مسکونی قیمت واحدهای مسکونی نوساز، زیر ۱۰ سال ساخت بالای ۱۰ سال ساخت و واحدهای فرسوده اطلاعات خوبی در رابطه با قیمت خرید و فروش مسکن و همچنین اجاره بها در اختیار مشاوران املاک و مردم قرار ‌می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیش تر خاطر نشان کرده بود که نرم افزار این طرح با هماهنگی دفتر برنامه‌ریزی و اقتصادی معاونت مسکن و ساختمان و وزارت راه و شهرسازی تایید و در مرحله نهایی است که از فروردین ۹۱ قابل اجراست.

 

    نظرات