اساس و پایه پروژه‌های زودبازده، خواست مردمی است

اساس و پایه پروژه‌های زودبازده، خواست مردمی است

اساس و پایه پروژه‌های زودبازده، خواست مردمی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از سطح منطقه 4 شهرداری، با اشاره به مصوبه شورای شهر درخصوص پروژه‌های زودبازده و مشوق توسعه در حاشیه شهر، اظهارکرد: فرآیند اجرایی شدن این مصوبه در بدنه شهرداری با وقفه‌هایی همراه بود که در ماه‌‍‌های اخیر شاهد تسریع در این فرآیندها و پیشرفت پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: پروژه‌های زودبازده، سال گذشته پیشرفت نسبتا خوبی داشت؛ کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر نیز عزم راسخ و جدی در این خصوص گذاشته و جلسات مستمر و بازدیدهای میدانی از سطح مناطق و پروژه‌ها در برنامه قرار داده است.

موحدیان گفت: پیگیری و رصد پیوسته کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر سبب شده تا شهرداری‌های مناطق هم نسبت به پروژه‌های زودبازده اهتمام ویژه‌تری داشته باشند؛ تاکید داریم که بازدیدهای میدانی نمایشی نداریم و مجدانه پیگیر اجرایی شدن مصوبات هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: اساس و پایه پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه، خواست و مطالبه مردمی است چراکه اولویت شورای ششم، جلب رضایت شهروندان است؛ پروژه‌ای ممکن است برای شهرداری در اولویت نباشد ولی بنا به خواست مردم در دستورکار قرار می‌گیرد.

موحدیان با بیان اینکه همت مدیریت شهری بر این است که بخش عمده پروژه‌های زودبازده را امسال به سرانجام برساند، گفت: برخی پروژه‌ها نیازمند مطالعات، تملک و ... است که اجرایی شدن آن اندکی زمان‌بر خواهد بود؛ در عین حال پیگیر هستیم که نیازهای شهروندان را پاسخ دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات