شرکت‌های دانش‌بنیان از پرداخت عوارض صنفی، نوسازی  ...

شرکت‌های دانش‌بنیان از پرداخت عوارض صنفی، نوسازی ...

شرکت‌های دانش‌بنیان از پرداخت عوارض صنفی، نوسازی و فعالیت موقت معاف می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حمید ضمیری با اشاره به توجه ویژه کمیسیون شهرسازی و معماری به شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از فعالیت‌ آن‌ها، اظهارکرد: این رویکرد و نگاه از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون نسبت به حوزه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان توجه ویژه‌ای داشته و نامگذاری سال 1401 با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، عزم و اراده مدیریت شهری در این خصوص را مضاعف نمود.

ضمیری گفت: براساس همین رویکرد و حسب تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نظریه‌ای در قالب طرح، به منظور معافیت شرکت‌های دانش‌بنیان از پرداخت عوارض صنفی، نوسازی و عوارض مجوز فعالیت موقت، ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان دارای مجوز رسمی از مراکز قانونی، به شورای شهر ارائه نموده که در صورت تصویب و تایید، اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: طبق این طرح تهیه شده، صدور مجوز فعالیت موقت شرکت‌های دانش‌بنیان با رعایت قانون تملک آپارتمان‌ها و بدون پرداخت وجه به شهرداری، اجازه استقرار در واحدهای مسکونی و غیره را دریافت می‌کنند.

ضمیری خاطرنشان کرد: به استناد این طرح، واحد مسکونی که شرکت دانش‌بنیان در آن استقرار دارد، از پرداخت عوارض نوسازی در زمان استقرار این‌گونه شرکت‌ها معاف خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات