اصلاح و بهسازي 2275 كيلومتر از شبكه هاي توزيع برق ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، داود دولتياري با اشاره به اجراي اين پروژه ها در قالب طرح بهارستان گفت: طرح جهادي بهسازي شبكه هاي برق روستايي موسوم به بهارستان براساس مصوبه شوراي اسلامي مبني بر توسعه و بهسازي شبكه هاي برق روستايي از محل اعتبارات توانير و از سال 1400 آغاز و تاكنون 150 كيلومتر از شبكه هاي توزيع برق روستايي استان زنجان اصلاح و بهينه سازي شده اند.

دولتياري افزود: رفع افت ولتاژ، احداث 40كيلومتر شبكه جديد، اصلاح 190كيلومتر شبكه توزيع، نصب 2963 اصله تير جديد و جابجايي 502 اصله تير، نصب 3037 دستگاه چراغ روشنايي و نصب 16 دستگاه ترانسفورماتور از اقداماتي است كه در اين طرح اجرا شده است.

معاون برنامه ريزي و مهندسي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان اجراي طرح بهارستان را گامي بزرگ در راستاي محروميت زدايي و خدمت رساني به روستاها عنوان كرد و افزود: از 919 روستاي استان زنجان 903 روستا از نعمت برق برخوردارند و شركت توزيع نيروي برق استان زنجان يكي از شركت هاي سرآمد در برق رساني به مناطق روستايي است.

گفتني است در طرح بهارستان تاكنون شبكه 185 روستاي استان اصلاح و بهسازي شده و براساس برنامه عملياتي سال 1401 اصلاح و بهينه سازي شبكه 165 روستاي ديگر در حال انجام است و براساس پيش بيني اين طرح تا پايان 1403 به اتمام خواهد رسيد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات