به گزارش شهریار، احمد زارعی مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای استقبال از گردشگران و میهمانان فصل تابستان، زیبایی و آراستگی پایانه مرکزی و شمالغرب را یکی از عوامل افزایش رضایتمندی گردشگران و میهمانان تبریز برشمرد.
وی گفت: امسال تدابیر ویژهای در پایانههای مسافربری شهر برای استقبال از مسافران تابستان اعم از زیباسازی، عمرانی، فرهنگی و خدماتی در دست اجرا است تا مسافران با خاطراتی خوش، شهر زیبای تبریز را ترک کنند.
زارعی ادامه داد: با توجه به اینکه روزانه بیش از شش هزار مسافر و در ایام عید بیش از ۹ هزار مسافر از پایانههای مرکزی و شمالغرب تردد میکنند، باید خدماتی در شان کلانشهر تبریز در جهت توسعه گردشگری تبریز به مسافران ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال رنگآمیزی جداول، مبلمان شهری، علایم راهنمایی و رانندگی، توسعه فضای سبز، گلکاری، نورپردازی محوطه پایانهها، افزایش دوربینهای مداربسته برای افزایش ضریب امنیتی مسافران و همچنین تجهیز اتاق مادر و کودک در پایانه مرکزی انجام شده است.
سه ماه تابستان اوج ورود گردشگران به کلانشهر تبریز است و فصل اصلی گردشگری در تبریز از اواخر خرداد آغاز و تا مهر ادامه پیدا میکند. بر اساس آمار ارائه شده هر سال بر میزان گردشگرانی که از تبریز بازدید میکنند، افزوده می شود. به همین دلیل هر سال آمادگی مسئولان شهر برای پذیرایی از این میزان گردشگر باید افزایش یابد.
نظرات