معاونت شهرسازی شهرداری بلاتکلیف است/ انفعال  ...

معاونت شهرسازی شهرداری بلاتکلیف است/ انفعال ...

معاونت شهرسازی شهرداری بلاتکلیف است/ انفعال شهرآرا و روابط عمومی شهرداری در انعکاس اخبار مدیریت شهری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد مقدس، تذکراتی را به حوزه‌های مختلف مدیریت شهری دارد.

وی در ابتدا از انفعال روزنامه شهرآرا و اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد مقدس در انعکاس اخبار مدیریت شهری و شورای شهر انتقاد کرد.

حاجی‌بگلو همچنین با اشاره به اختلال پیش آمده در سامانه شارژ «من‌کارت»، گفت: متاسفانه این موضوع مشکلات بسیاری را برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ایجاد کرده که شهرداری باید در سریعترین زمان ممکن، تدبیر و چاره‌اندیشی مناسبی در این خصوص داشته باشد.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه از بلاتکلیفی معاونت شهرسازی شهرداری مشهد مقدس گلایه داشت و ضمن تذکر به شهرداری در این خصوص، تصریح کرد: 9 ماه از فعالیت شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره گذشته است؛ تا چه زمانی باید این حوزه بلاتکلیف و رها باشد؟

حاجی‌بگلو افزود: شورای شهر نسبت به ساختمان‌های ناایمن سطح شهر دغدغه دارد و متولی این حوزه معاونت شهرسازی است ولی معاون شهرسازی نداریم.

وی گفت: آیا باید در صحن علنی اقدام مقتضی صورت گیرد، برخوردی شود یا اتفاق ناگواری داشته باشیم تا تدبیر مناسب در این خصوص اندیشیده شود؟

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات