انجام کارهای مطالعاتی در زمینه سیلاب‌ها

انجام کارهای مطالعاتی در زمینه سیلاب‌ها

http://www.bananews.ir/رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران به انجام کارهای مطالعاتی در زمینه سیلاب‌ها اشاره کرد و گفت: نتیجه مطالعات باید اجرایی شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رجب‌زاده در گفت‌وگو با فارس به حادثه ورود آب به خط ۴ مترو در جریان شکسته شدن دیواره کانال میان‌رود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در حال آماد‌ه‌سازی و رفع مشکلات در خط ۴ هستیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه در هفته جاری باید این خط راه‌اندازی شود گفت: درباره میزان خسارت وارده آن بنده‌ اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که همیشه صحبت‌ها در مدیریت بحران درباره وقوع زلزله در تهران است اما درباره سیلابها کمتر صحبت می‌شود، گفت: علت این است که بیشتر درباره زلزله سؤال می‌کنند اما در بحث سیلابها نیز اقداماتی انجام شده است.

رجب‌زاده به بستن تفاهم‌نامه‌ای با وزارت نیرو، شهرداری و شورای شهر اشاره کرد و گفت: جلسات مستمری در این زمینه برگزار می‌شود که البته این کارها همیشه به سرعت جواب نمی‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران به انجام کارهای مطالعاتی در زمینه سیلابها اشاره کرد و گفت: نتیجه مطالعات باید اجرایی شود.

به گفته رجب‌زاده در سنوات گذشته اقدامات خوبی در زمینه سیلابها در سازمان مدیریت انجام شده است.

 

    نظرات