ساماندهی اراضی پادگان ارتش ثمره وحدت نظر ارکان  ...

ساماندهی اراضی پادگان ارتش ثمره وحدت نظر ارکان ...

ساماندهی اراضی پادگان ارتش ثمره وحدت نظر ارکان مختلف است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم بازگشایی و ساماندهی پادگان لشکر 77 با بیان اینکه بازگشایی معابر و ساماندهی پادگان، تجلی همدلی، وحدت و یکپارچگی در تصمیم‌گیری است، اظهارکرد: بازگشایی این معابر به طور قطع و یقین، ترجمان عنایت، محبت و لطف مقام معظم رهبری نسبت به مردم محترم مشهد مقدس و زائران بارگاه منور رضوی است.

وی با بیان اینکه خروج پادگان‌ها از اماکن شهری، مصوب مجلس شورای اسلامی است، گفت: براساس همین قانون، عملیات اجرایی ساخت پادگان جدید لشکر 77 از سال 93 اغاز شد و سال 95 وارد پادگان جدید شدیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: اختلاف نظر و نبود وحدت نگاه بین مسئولان مشهد مقدس سبب شده بود که 17 سال انتقال پادگان لشکر 77 به خارج از شهر و ساماندهی اراضی پادگان به نتیجه نرسد؛ بسیار خرسندیم که رحمت مقام معظم رهبری و عنایت ایشان موجب شد در سال جاری، مسئولان جمع شوند و این اتفاق مبارک رقم بخورد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: از این بازگشایی، هم به نفع کارکنان ارتش و هم در مسیر کهنه‌زدایی کردن پادگان و احداث آن در خارج از شهر بهره خواهیم گرفت؛ با این طرح، مشهد مقدس را از حیث خانه‌های سازمانی ویژه ارتش بی‌نیاز خواهیم کرد و بخش قابل ملاحظه‌ای از اراضی نیز برای احداث خانه شخصی ویژه کارکنان لشکر 77 اختصاص می‌یابد.

وی ضمن تقدیر از وحدت نظر حاکم بر استان خراسان رضوی، گفت: انسان‌های بزرگواری در مسند کار قرار گرفتند تا این اتفاق و وحدت نظر را شاهد باشیم که شایسته تقدیر است.

امیر حیدری از نقش‌آفرینی شورای شهر و شهرداری مشهد مقدس نیز تشکر کرد و افزود: امیدواریم در این فضا، یادمانی از شهدای ارتش داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات