آستان قدس رضوی، با تمام قدرت در خدمت عمران و  ...

آستان قدس رضوی، با تمام قدرت در خدمت عمران و ...

آستان قدس رضوی، با تمام قدت در خدمت عمران و آبادانی مشهدالرضا(ع) است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در مراسم بازگشایی و ساماندهی پادگان لشکر 77 ارتش ضمن تقدیر و تشکر از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، استانداری خراسان رضوی، شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد مقدس و... که در این پروژه پسندیده و خدمت خوب به مردم عزیز مشهد سهم داشتند، اظهارکرد: مردم عزیز مشهد، هم به خاطر خودشان و هم به لحاظ همجواری با حضرت‌رضا(ع)، شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

وی افزود: همه مردم عزیز ایران، نجیب، انقلابی، صبور، با فرهنگ و شایسته بهترین خدمت‌ها هستند اما مردم عزیز مشهد در همه کنار این فضیلت‌ها، فضیلت ممتازی دارند و آن همجواری با مضجع شریف حضرت‌رضا(ع) است که این ایجاب می‌کند تا هر نوع خدمتی می‌توانیم برای مردم مشهد انجام دهیم.

حجت‌الاسلام مروی گفت: وقتی اراده‌ای در کار باشد، پیشرفت در کارها سرعت پیدا می‌کند؛ لذا مهم این است که اراده خدمت به مردم در همه نهادها وجود داشته باشد و اگر این مهم را شاهد باشیم، همدلی نیز به دنبال آن خواهد آمد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در موضوع خدمت به مردم هیچکس نگاه بخشی نباید داشته باشد، تصریح کرد: به منظور پیشبرد امور باید منفعت عموم را در نظر بگیریم تا کارها انجام شود؛ آستان قدس نیز با همه امکاناتش در خدمت مردم عزیز ایران، مشهد و خراسان است و ما وظیفه خود می‌دانیم با امکاناتی که داریم، عمران و آبادانی شهرمان را دنبال کنیم.

حجت‌الاسلام مروی گفت: البته این نکته را باید توجه داشته باشید، املاکی که در اختیار آستان قدس رضوی بوده با املاک شهرداری، وزارت مسکن و دولت متفاوت است؛ املاک ما موقوفه است و ما امانتداریم و لذا نمی‌توانیم هرطور می‌خواهیم عمل کنیم.

وی افزود: ما موظف هستیم طبق نیت واقف عمل کنیم و اگر جایی را بخواهیم استفاده غیر داشته باشیم، باید از محل دیگری، نیت واقف را جبران کنیم؛ برهمین اساس، از دستگاه‌ها توقع داریم شرایط ما را در نظر بگیرند زیرا باید در در دنیا و آخرت، پاسخگو باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات