400 هکتار از اراضی ارتش در اختیار عموم مردم قرار  ...

400 هکتار از اراضی ارتش در اختیار عموم مردم قرار ...

400 هکتار از اراضی ارتش در اختیار عموم مردم قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس در مراسم بازگشایی و ساماندهی پادگان لشکر 77 ارتش با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به واسطه یک اصل مترقی در قانون اساسی، بن‌بست مدیریتی ندارد، اظهارکرد: بازگشایی و ساماندهی اراضی لشکر 77 ارتش از مصادیق همین مهم است که امروز شاهد آن هستیم.

وی افزود: پس از 17 سال تعامل و گفتگو و تفاهم‌های مختلف، دستور حکیمانه مقام معظم رهبری درخصوص اراضی پادگان لشکر 77 راه‌گشا شد؛ در این مسیر پرمخاطره، همدلی مدیران استانی و حمایت مدیران ملی و فرماندهان محترم نظامی نیز بسیار حائز اهمیت بود.

ارجائی با بیان اینکه در فاز نخست، امروز 400 هکتار از اراضی لشکر 77، ساماندهی می‌شود، گفت: این فاز شامل معابر اصلی و دسترسی‌های شرقی-غربی است و در فاز بعدی، بیش از 51 هکتار فضای سبز، پس از ساماندهی و مجهز شدن، در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار مشهد مقدس تصریح کرد: در مراحل بعد، 15 هکتار فضای فرهنگی، ورزشی، سوله‌ها و اماکن تاریخی و ... خواهیم داشت که در قالب فرهنگسرا و موزه و غیره به بهره‌برداری می‌رسد؛ فضاهای ورزشی متعددی نیز در این اراضی پیش‌بینی شده که برای عموم شهروندان قابل استفاده خواهد بود.

وی همچنین به «میدان مشق» و میدان صبح‌گاه ارتش اشاره کرد که با مساحت 6 هکتار در اختیار عموم قرار می‌گیرد و گفت: امیدواریم این تغییر در مشهدالرضا(ع) و این همدلی که به نفع مردم صورت گرفت، مبارک مردم و زائران بارگاه منور رضوی باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات