بهره‌برداری از معابر پادگان با حفظ هویت و فضای  ...

بهره‌برداری از معابر پادگان با حفظ هویت و فضای ...

بهره‌برداری از معابر پادگان با حفظ هویت و فضای سبز جنگلی پادگان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در مراسم بازگشایی و ساماندهی پادگان لشکر 77 ارتش، اراضی این پادگان را مکان مقدسی دانست که سربازان دلاور و شهدای گرانقدری در آن پرورش یافته و تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده‌اند و اظهارکرد: به نمایندگی از مردم شریف مشهد مقدس، از تمامی مدیران و مسئولان و فرماندهان کشوری و لشکری که در به ثمر نشستن پروژه ساماندهی لشکر 77 ارتش نقش‌آفرینی کردند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی افزود: روحیه تمامی مدیران، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و ... در بازگشایی معابر پادگان ستودنی است و این همراهی و تعامل را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.

موحدیان با بیان اینکه تمامی ارکان مختلف اعم از دولتی، نظامی، مدیریت شهری، آستان قدس رضوی و ... دست به دست یکدیگر دادند و تلاش کردند که این معابر در اختیار عموم مردم قرار گیرد، گفت: شورای ششم پیوسته تاکید داشته که حالت فضای سبز کنونی پادگان حفظ شود و پارک‌های در دست اقدام، به صورت جنگلی بمانند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: این تاکید از این بابت است که پادگان، فضایی خاطره‌انگیز برای مردم مشهد بوده که باید دست‌نخورده باقی بماند؛ اگر معابر بازگشایی شده نیز آنگونه که مردم متصور بودند، اجرا نشده، بخاطر همین تاکید بر حفظ هویتی پادگان است.

موحدیان گفت: 22 روز، شهردار، معاونان، مدیران، کارکنان و کارگران مدیریت شهری شبانه‌روز در تلاش بودند که معابر بازگشایی شود و ساماندهی اراضی به نتیجه بنشیند که خوشبختانه این مهم، محقق شد و مبارک مردم مشهد مقدس و زائران بارگاه منور رضوی باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات