ساخت ۱۳۰ هزار مسکن مهر در پردیس

ساخت ۱۳۰ هزار مسکن مهر در پردیس

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید پردیس با اعلام اینکه ۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر در این شهر در حال احداث است، گفت: به غیر از افتتاح ۴ هزار واحد قبل از سال جدید، ۹ هزار واحد دیگر هم در خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی هدایت در گفتگو با مهر با بیان اینکه آماده سازی واحدهای مسکن مهر از اولویت های ما در شهر پردیس است، گفت: حدود ۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر در دست احداث است که ۴ هزار واحد مدتی پیش از سوی رئیس جمهور به افتتاح رسید و حدود ۹ هزار واحد هم خردادماه آماده بهره برداری می شود.

مدیرعامل شهر جدید پردیس افزود: واحدهای دیگری هم تا شهریورماه آماده افتتاح می شوند، ضمن آنکه تمامی این واحدها دارای تاسیسات زیربنایی و امکانات اولیه هستند و با تمامی امکانات تحویل داده می شوند.

وی تنها مشکل را مربوط به متقاضیانی که تاکنون پیگیر دریافت واحدهای خود نشده اند و پول را واریز نکرده اند دانست و گفت: هر متقاضی که برای تحویل واحد خود با مشکل روبرو شده است، می تواند به این شرکت و بنده مراجعه کند.

هدایت بابیان اینکه در روزهای آینده خبرهای خوشی از شهر جدید پردیس اعلام می شود، بیان کرد: شهرهای جدید مشکلات خاص خود را دارند و خدمات رسانی در این شهرها کمی دشوار است اما تمام اینها را می توان حل کرد و برنامه ریزی هایی هم در این خصوص صورت گرفته است.

مدیرعامل شهر جدید پردیس افزود: در بخشهایی که مسکن مهر ساخته شده و متقاضی در آنها ساکن شده اند، خیابانها آسفالت شده‌اند و محوطه سازی مابقی مناطق واحدهای مسکن مهر هم پس از پایان کار انجام می گیرد.

 

 

    نظرات