معرفی داشته های شهر در اولویت ستاد اجرایی خدمات سفر قرار گیرد

معرفی داشته های شهر در اولویت ستاد اجرایی خدمات سفر قرار گیرد

معرفی داشته های شهر در اولویت ستاد اجرایی خدمات سفر قرار گیرد

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ارتقای جاذبه های گردشگری و جذابیت های سفر از اولویت های معرفی شهر برای جذب گردشگر و مسافراست، گفت: معرفی داشته های شهر در اولویت ستاد اجرایی خدمات سفر قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان 1401که با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و کلیه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه تشکیل دو کارگروه تسهیل خدمات سفر در این جلسه بیش از پیش ضرورت دارد، افزود: کارگروه ضرورت های تامین خدمات سفر و ارتقای جاذبه های گردشگری باید در اولویت اقدامات این ستاد باشد.

وی با تاکید بر اینکه شناساندن شاخص داشته های شهر و شهرستان می تواند میزان سفر مسافران و گردشگری و همچنین ماندگاری آنان را به شهر دو چندان نماید، ابراز داشت: لزوم بهره گیری از ظرفیت های گردشگری شهر و شهرستان در معرفی شهر می تواند کاربردی و فرصتی مناسب برای معرفی باشد.

شهردار شاهرود در پایان با اشاره به اینکه معرفی جاذبه های شهرستان و شهر با یک بیلبورد کارساز نبوده و باید به دنبال شیوه های جدید تبلیغات در معرفی جاذبه های گردشگری، طبیعی و تاریخی شهرستان باشیم، اعلام داشت: تدارک و ارائه خدمات به مسافران باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات