کلیه موانع و آسیب های مربوط به مقوله عفاف و حجاب نیازمند شناسایی و درمان است

کلیه موانع و آسیب های مربوط به مقوله عفاف و حجاب نیازمند شناسایی و درمان است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز ، روز ۶ تیرماه ۱۴۰۱ همایش جهاد تبیین شاخص های عفاف و حجاب ، ارزش و خانواده در محل تالار شهر با حضور چند تن از اعضای شورا ، امینی شهردار اهواز ، حاتمی رئیس سازمان بسیج شهرداری اهواز ، شهریاری رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و جمعی از بانوان شاغل شهرداری اهواز برگزار گردید.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر به جایگاه زن به عنوان مهمترین عنصر اجتماع اشاره نمود و گفت : مهمترین جزء خانواده خانم خانه است که می‌توان گفت موتور محرکه هر اجتماعیست و با توجه به اهمیت موضوع نگاه تخریبی و اصلاحی نسبت به آن بیشتر است .

ملایی زمانی با اشاره به ارتباط مستقیم حجاب با انواع آسیب های اجتماعی افزود : با سهل انگاری در خصوص مقوله حجاب بنیان های خانواده متزلزل خواهد شد و در پی آن شاهد بی بند و باری و انواع آسیب های اجتماعی از جمله طلاق ، کاهش میزان تشکیل خانواده و همچنین کاهش فرزندآوری و ... خواهیم بود .

وی در پایان اضافه کرد : کلیه افراد و گروههای اجتماعی و اداری در تمامی سطوح می‌بایست زمینه های دستیابی و رفع موانع و آسیب های مربوط به موضوع عفاف و حجاب را شناسایی و مرتفع نمایند تا بتوان با همیاری یکدیگر الگوی ایرانی اسلامی شکیلی را آماده سازی و عرضه نمود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات