مهندس سالاری: انتقال بالغ بر ۷۰۰ سرویس خاک و نخاله به معدن توسکستان

مهندس سالاری: انتقال بالغ بر ۷۰۰ سرویس خاک و نخاله به معدن توسکستان

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از انتقال بالغ بر 700 سرویس خاک و نخاله به معدن توسکستان خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی انجام شده در ماه جاری، انتقال و تخلیه خاک و نخاله در معدن مستقر در توسکستان روند افزایشی داشته است.

سالاری ادامه داد: متاسفانه برخی رانندگان حمل خاک و نخاله بدون توجه به اخطارها در زمین های خالی و حاشیه معابر سطح شهر اقدام به تخلیه خاک و نخاله می نمایند که مشکلات زیادی را برای مدیریت شهری به وجود آورده است.

وی همچنین تصریح کرد: تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله علاوه بر آلودگی زیست محیطی باعث ایجاد تصویر نازیبا و نامناسب از منظر شهری را به وجود می آورد.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: با تدابیر انجام شده تعداد کامیون های حمل خاک و نخاله که به صورت روزانه به معدن توسکستان مراجعه می کردند ۶۰ سرویس بوده که با هماهنگی بیشتر بین همکاران، پیمانکاران و تغییر و اصلاح روش کنترل و نظارت بر عملکرد پروژه های خاکبرداری در هفته اول تیر ماه ۱۴۰۱ تعداد مراجعه روزانه کامیون های خاک و نخاله به معدن توسکستان به دو برابر افزایش یافته است.

سالاری خاطرنشان کرد: این طرح با هدف حذف زوائد و ساماندهی منظر شهری و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان با قوت استمرار خواهد داشت.

وی در پایان از شهروندان خواست هرگونه تخلیه غیر مجاز خاک و نخاله  را در محیط شهری را با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات