سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۲ تبریز معرفی شد

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۲ تبریز معرفی شد

به گزارش شهریار، در جلسه ای با حضور محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهرداری، موسی علی پور شهردار و معاونان و مدیران منطقه، دو انتصاب در حوزه شهرسازی این منطقه به انجام رسید.
در این جلسه عزتی در سخنانی فعالیت در مناطق شهرداری را بهترین فرصت برای کسب تجارب ارزشمند دانست و افزود: اقدامات و تصمیمات موثر و مردم پسند و خدمات ابتکاری و جدید هیچگاه از یاد مردم نخواهد رفت.
معاون شهرسازی و معماری با بیان اینکه انتصاب مدیران و معاونان متخصص و مجرب در حوزه شهرسازی در دستور کار ما قرار دارد، ضمن تاکید بر کنترل بیشتر ساخت و سازها گفت: وظیفه شهرسازی ها صرفا به صدور پروانه خلاصه نمی شود بلکه وظیفه ما در کیفی سازی خدمات و دقت بیشتر به نیازسنجی هاست از این رو با توجه به هوشمندسازی سیستم شهرسازی، شاهد تحرکات و خدمات نوینی در این حوزه هستیم.
وی اضافه کرد: انتظار داریم کارشناسان و معاونان شهرسازی، بازدیدهای میدانی داشته باشند و کنترل و نظارت بر ساخت و سازها را جدی بگیرند.
معاون شهرسازی و  معماری شهرداری تبریز همچنین به برخورد مناسب با ارباب رجوع و تکریم شهروندان تاکید کرد و افزود: ۷۰ تا ۸۰ درصد درآمدهای شهرداری از حوزه شهرسازی حاصل می شود و این عامل، نشان دهنده اهمیت، حساسیت و تاثیرگذاری حوزه شهرسازی و روند طرح ها و خدمات شهرداری است.
عزتی، از تلاش محمد شاهد خطیبی معاون سابق شهرسازی و معماری و خدمات قاسم شعرباف رئیس سابق اداره شهرسازی و معماری منطقه ۲ قدردانی کرد و غلامرضا جلیز را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و حمیده درشته را به سمت سرپرست اداره شهرسازی و معماری این منطقه ۲ معرفی کرد.
در این جلسه همچنین موسی علی پور شهردار منطقه ۲ از خطیبی به عنوان یکی از فعالان عرصه شهرسازی نام برده و نیاز به تلاش و تحرک بیشتر برای بهره گیری از خلاقیت های نو در پیشبرد اهداف شهرداری را لازمه تغییر و تحول پست های مدیریتی دانست.
شهردار منطقه ۲ همچنین با اشاره به اجرای طرح ناحیه محوری در این منطقه، خواستار حمایت و همکاری جدی کارکنان حوزه شهرسازی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات