هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ برگزار می‌شود

هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ برگزار می‌شود

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی صبح امروز در جلسه توجیهی برگزاری قرار خدمت با حضور شهردار و مدیران منطقه ۳ اظهار کرد: هدف از برگزاری قرار خدمت، احصا و  طرح مشکلات منطقه و  ارائه راهکار توسط معاونان ستادی و یا مسئولان ارشد استانی و شهری است.

وی افزود: در کنار این موضوع هدف بعدی ما حضور شهردار تبریز و معاونان ستادی او در سطح منطقه و ارتباط مستقیم مدیران، شهروندان، نخبگان، ائمه جماعات و خانواده‌های معظم شهداء سطح مناطق با شهردار است.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز خاطرنشان کرد: مطابق هفته‌های گذشته روزهای یکشنبه تا چهار شنبه معاونان خدمات شهری و اجرایی، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، مالی و اداری، برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و معاون شهرسازی به نوبت در منطقه حضور یافته و مسائل و مشکلات موجود را بررسی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مشکلات احصا شده توسط معاونان شهردار در صورت حل، صورتجلسه خواهد شد و در غیر این صورت پس از جمع‌بندی، روز پنج‌شنبه با حضور شهردار تبریز بررسی و دستورات مقتضی صادر خواهد شد.

یوسفی تصریح کرد: روز پنج‌شنبه هفته آینده قرار خدمت با حضور شهردار تبریز، استاندار و یا معاونان وی، مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهردار و مدیران منطقه ۳ قرار آغاز می شود و پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی، دیگر بخش‌های این برنامه نیز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: جلسه با مدیران دستگاه‌های دولتی، دیدار مردمی، دیدار با پرسنل منطقه، دیدار با ائمه جماعات منطقه، دیدار با فرماندهان حوزه‌های بسیج، دیدار با نخبگان فرهنگی، قرآنی و ورزشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برنامه‌های قرار خدمت شهردار تبریز در مناطق است که به صورت مرتب برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات