عرضه دستگاه اتوماتیک برای ایجاد پوشش روی سطوح فلزی تیرهای برق

عرضه دستگاه اتوماتیک برای ایجاد پوشش روی سطوح فلزی تیرهای برق

http://www.bananews.ir/پژوهشگران کشور دستگاه اتوماتیکی را برای ایجاد پوشش برای تیرهای فلزی برق معابر ارائه کردند که قادر است با سرعت بیشتری پوشش را بر روی این سطوح ایجاد کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علیرضا علی پور- مجری طرح در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره گفت: تیرهای فلزی برق موجود در معابر شهری پس از گذشت مدت زمانی بر اثر آلودگی های هوا و شرایط جوی دچار زنگ زدگی می شوند و این زنگ زدگی مانع اعمال زنگ بر روی سطوح این تیرهای فلزی می شوند.

وی اظهار داشت: در این راستا با اجرای پروژه ای دستگاه اتوماتیکی برای سهولت رنگ آمیزی تیرهای فلزی برق معابر عرض شد که با سرعت بیشتری نسبت به انسان اقدام به اعمال پوشش بر روی این سطوح می کند.

علی پور با بیان اینکه این دستگاه با عنوان " اتو رنگ کار تیر فلزی" عرضه شد، خاطر نشان: این دستگاه به صورت خودکار پس از زدودن غبار و آثار زنگ زدگی، با پاشیدن رنگ بر روی سطح در جهت رنگ کردن تیرهای فلزی برقها فلزی اقدام می کند.

وی با اشاره به مزایای استفاده از این دستگاه، یادآور شد: با استفاده از این دستگاه سرعت کار افزایش می یابد ضمن آنکه هزینه های رنگ آمیزی تیرهای فلزی برق معابر کاهش می یابد.

مجری طرح، افزایش کیفیت رنگ آمیزی و ماندگی پوشش بر روی سطوح را از دیگر مزایای کاربردی کردن این دستگاه نام برد.

 

 

    نظرات