وضعیت کارکنان و سایر مسائل درمانگاه شهرداری پیش از واگذاری به بخش خصوصی تعیین تکلیف میشود

وضعیت کارکنان و سایر مسائل درمانگاه شهرداری پیش از واگذاری به بخش خصوصی تعیین تکلیف میشود



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز ، محمدمهدی مطیعی در خصوص وضعیت درمانگاه شهرداری اظهار کرد: با توجه به موقعیت خوب مکانی درمانگاه شهرداری و قرار گرفتن در مرکز شهر این امکان وجود دارد که کلیه همشهریان گرامی در مناطق مختلف شهر به راحتی به آن دسترسی داشته و از خدمات آن استفاده کنند.

وی افزود: از آنجایی که در سایر حوزه ها شهرداری اهواز در بهره برداری مشکلاتی داشته و در برگزاری مناقصات و مزایدات دچار چالش می شود با کلیات طرح واگذاری درمانگاه شهرداری به بخش خصوصی موافقت شده است اما مفاد و نکاتی که باید در قرارداد ذکر شوند، مورد بررسی قرار گرفتند که این نکات نیازمند توجه بیشتر و تعیین تکلیف برخی از آنها است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: یکی‌از نکاتی که بسیار اهمیت دارد ایمنی ساختمان از لحاظ سازه و مسائل مربوط به آتش نشانی است که باید قبل از واگذاری مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گیرند تا شهروندان با آسودگی خیال از خدمات ارائه شده در درمانگاه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: وضعیت کارکنان شاغل در درمانگاه و کسانی که در آینده در آن بکار گیری خواهند شد نیز باید کاملا مشخص شود بدین صورت که مشخص باشد در حال حاضر، حین قرارداد و پس از پایان قرارداد در چه وضعیتی قرار دارند تا اینکه چالش جدیدی در حوزه نیروی انسانی برای شهرداری ایجاد نشود. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات