رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر از تکمیل طرح جامع مطالعات فضای سبز تا پایان شهریورماه خبر داد

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر از تکمیل طرح جامع مطالعات فضای سبز تا پایان شهریورماه خبر داد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز ، محمد مهدی مطیعی در خصوص اولویت های کمیسیون محیط زیست اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر اهواز ۷ اولویت اصلی آن مشخص و به شهرداری اهواز ابلاغ شد.

وی افزود: یکی از اولویت های ذکر شده طرح جامع فضای سبز شهری اهواز است، معمولا در شهرداری وقتی واژه ای به کار گرفته می شود به جای نگاه دقیق، کارایی و کاربردی به صورت سطحی به آن توجه می شود؛ این طرح نیز تا کنون به همین صورت مد نظر قرار داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در خصوص طرح مطالعات جامع فضای سبز اهواز اطلاعات به صورت ناقص و پراکنده وجود داشت، برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه و زمان با همکاری سازمان فاوا شهرداری اهواز در حال تجمیع و تکمیل این اطلاعات هستیم.

وی تاکید کرد: مواردی که در این طرح باید مورد توجه و احصا قرار گیرند به صورت منظم مشخص شده اند، و مطابق وعده داده شده حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری طرح جامع مطالعات فضای سبز شهر اهواز به سرانجام می رسد.

مطیعی اضافه کرد: در قالب یک طرح و با هماهنگی معاونت خدمات شهری اهواز در حال بررسی این مسئله هستیم که نظارت در حوزه فضای سبز و پارک ها همانگونه که در قانون مشخص شده است، به سازمان پارک ها که دارای کارکنان متخصص در حوزه فضای سبز است، واگذار شود‌ چرا که این نظارت تاکنون به صورت پراکنده توسط بخش های مختلف صورت می گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات