خدمات‌دهی ویژه کشتارگاه شهرداری تبریز در عید قربان

خدمات‌دهی ویژه کشتارگاه شهرداری تبریز در عید قربان

به گزارش شهریار، کریم قدرتی با اعلام خبر فوق تصریح کرد: همشهریان محترم می‌توانند با حضور در سازمان کشتارگاه و انتخاب دام خود، اقدام به فریضه روز عید قربان کنند.

وی اظهار کرد: اکیپ‌هایی هم در سطح شهر مستقر خواهند شد تا در صورت داشتن نذری و قربانی، ذبح آن در پایگاه‌های موقت کشتار انجام گیرد.

قدرتی اضافه کرد: همچون سال‌های گذشته، قربانگاه‌های موقت کشتار نیز با همکاری موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، سازمان بهزیستی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) فعال خواهند بود.

مدیرعامل کشتارگاه گفت: در تمامی قربانگاه‌های موقت دامپزشکان، ذابحان و ناظران شرعی به همراه خودروهای یخچال‌دار حضور خواهند داشت و تمامی استانداردهای لازم در این خصوص رعایت خواهد شد.

وی تاکید کرد: اکیپ‌هایی هم در سطح شهر به صورت سیار برای خدمت‌رسانی و ذبح قربانی فعالیت خواهند کرد که شهروندان عزیز می‌توانند برای استفاده از این خدمات با شماره تلفن ۱۳۷ یا با شماره تلفن ۰۹۳۸۱۴۹۰۰۶۱ تماس حاصل کنند.

قدرتی از شهروندان درخواست کرد: به دلیل شیوع تب کریمه کنگو با رعایت پیش سرد، حتماً گوشت قربانی را قبل از مصرف یک روز در یخچال و دمای صفر تا ۵ درجه نگهداری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات