تخصیص تسهیلات ۱۲۰ میلیونی به رانندگان تاکسی

تخصیص تسهیلات ۱۲۰ میلیونی به رانندگان تاکسی

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در آئین رونمائی از تاکسی سورن پلاس دوگانه‌سوز در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی کشور با اعلام این خبر، اظهار کرد: لایحه شهرداری تبریز در راستای کمک به رانندگان تاکسی و حمایت از نوسازی ناوگان تاکسیرانی در صحن شورای اسلامی شهر تبریز با پرداخت تسهیلات از طرف شهرداری تبریز به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال تصویب شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات با سود کم‌بهره برای تاکسیرانان که چهار درصد توسط خود راننده و ۱۴ درصد توسط شهرداری تبریز پرداخت می‌شود، با بازپرداخت پنج ساله تصویب شده است.

به گفته شهردار تبریز، تخصیص این تسهیلات به رانندگان تاکسی با شروع زمان ثبت نام از طریق سازمان تاکسیرانی تبریز انجام خواهد شد.

رونمائی از تاکسی سورن پلاس دوگانه‌سوز

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی کشور، از تاکسی سورن پلاس دوگانه‌سوز در غرفه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تبریز رونمایی شد.

همزمان با افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات سنگین و حمل و نقل عمومی کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز از تاکسی سورن پلاس دوگانه سوز به‌عنوان تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های فرسوده در غرفه سازمان تاکسیرانی تبریز رونمائی شد.

این آئین با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، یاسین بجانی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، یعقوب وحیدکیا معاون حمل و نقل ترافیک و عبدالرحیم قاصدی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و سایر مدیران عامل حوزه حمل و نقل شهرداری تبریز انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات