هدف از ناحیه‌محوری اجرای امور شهری در بطن جامعه است

هدف از ناحیه‌محوری اجرای امور شهری در بطن جامعه است

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی در دیدار با خانواده معظم شهداء، ائمه جماعت و نخبگان منطقه ۳ که در قالب قرار خدمت شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: شهردار تبریز هر هفته ملاقات عمومی دارد و در کنار آن هر هفته به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده‌های معظم شهدا دیدار می‌کند. شهرداران مناطق نیز هر هفته با خانواده های شهدا دیدار دارند.

وی افزود: هدف از این دیدارها، بهره‌مندی از تجربه و تخصص و نوآوری نخبگان و خانواده‌های شهدا است و ما می‌خواهیم بین عموم شهروندان باشیم و نارضایتی‌هایی که از سال‌های قبل وجود داشته، از بین ببریم.

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز عنوان کرد: دغدغه‌ها و مطالبات خانواده‌های شهدا در امور شهری برای ما مهم است و پس از این با ناحیه‌بندی مناطق، شهرداران نواحی در خدمت شما خواهند بود. هدف ما از این کار، حل مشکلات محله‌ای است و برنامه ما نیز محله‌محوری و حل مشکلات محلات تبریز است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نیازهای خاص خود را دارد، گفت: هر چقدر بتوانیم مدیریت شهری را کوچک‌تر کنیم، بیشتر در خدمت خانواده‌های شهدا خواهیم بود. مشکلات شهری برای همه ما شناخته شده است و از شما می‌خواهیم که کمک کنید تا ساختار مدیریتی شهر را آنطور که مطلوب است، پیش ببریم.

یوسفی با اشاره به اینکه مشکلات شهری در سایه کمک به همدیگر حل می‌شود، تاکید کرد: در بحث ناحیه‌محوری هدف ما این است که امور شهری را به بطن جامعه ببریم و در این راستا مساجد بهترین مکان برای این کار است. هدف‌گذاری ما در این حوزه این است که به سمت مسجد و پایگاه بسیج و مردم برویم. وی افزود: ما دنبال شناسایی نیازهای هر محل و ناحیه و رفع آنها هستیم. خواهشمندم که ارتباط خود را با ما قطع نکرده و با ما همکاری و همراهی داشته باشید. ما خدمتگزار شما در این مسئولیت هستیم و امیدوارم با کمک شما عزیزان بتوانیم شهر را به بهترین شکل ممکن اداره کنیم.

در پایان این دیدار، مهدی یوسفی معاون هماهنگی امور مناطق، محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری و همچنین اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۳ تبریز از نخبگان، خانواده شهداء، ائمه جماعات و فرماندهان بسیج تجلیل کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات