۱۴ اردیبهشت، آخرین مهلت تحویل مدارک اعضای تعاونی‌های مسکن به پرند

۱۴ اردیبهشت، آخرین مهلت تحویل مدارک اعضای تعاونی‌های مسکن به پرند

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شهر جدید پرند با بیان اینکه آخرین مهلت ارائه مدارک اعضای تعاونی مسکن به شرکت عمران پرند ۱۴ اردیبهشت تعیین شده است، گفت: تعاونی های مسکن چنانچه اسامی اعضای خود را تا ۱۴ اردیبهشت ارائه نکنند، هیچ مسوولیتی در خصوص تامین مسکن مهر این اعضاء نیست.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید صابونی در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به اینکه مهلت ۱۴ اردیبهشت برای تحویل مدارک اعضای تعاونی های مسکن دیگر تمدید نخواهد شد افزود:این مهلت از سوی وزارت راه و شهرسازی اول اردیبهشت ماه تعیین شده بود اما مجوزی اخذ شد تا این تاریخ به ۱۴ اردیبهشت افزایش یابد.

به گفته وی،تاکنون ۱۲ هزار پرونده ارائه شده و همین‌طور نیز ادامه دارد.

صابونی در پاسخ به این سؤال که یک سری از تعاونی‌های مسکن مهر علیرغم گرفتن پول از اعضا از دادن مدارک اعضای خود طفره می‌روند، گفت: اگر تعاونی‌های مسکن مهر به هر دلیلی مدارک اعضای خود را تا ۱۴ اردیبهشت ماه ارائه نکنند حذف خواهند شد و باید تاکید کنم که با هیچ تعاونی تعارفی نداریم.

*رصد می کنیم تا اسامی در پرونده دو بار ارائه نشود

وی اظهار داشت: برخی تعاونی‌های مسکن مهر یک سری از اسامی را به ما ارائه کرده‌اند و ما نیز با دقت آنها را رصد می‌کنیم تا بار دیگر این نام‌ها را وارد لیست نکنند.

صابونی گفت: ۱۲ هزار عضو تعاونی مسکن به شهر جدید پرند معرفی شده‌اند و روزانه این عدد در حال افزایش است و برآورد می‌شود تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه جاری این عدد به ۱۵ هزار عضو برسد.

وی در پاسخ به این سؤال که تعاونی هایی که از اعضا پول گرفته اند و اعضا را معرفی نکرده اند تکلیفشان چه خواهد شد تأکید کرد: اگر این گونه شود خود اعضا می‌دانند با تعاونی مسکن و می‌توانند به وزارت تعاون شکایت کنند.

 

    نظرات