۸۵ هکتار از معابر اردبیل آسفالت شد

۸۵ هکتار از معابر اردبیل آسفالت شد

http://www.bananews.ir/شهردار اردبیل گفت: در سال گذشته ۸۵ هکتار از سطح معابر و خیابانهای اردبیل آسفالت و لکه گیری شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: اگر فضای آسفالت شده برای هر شهروند ۶٫۵ متر مربع در نظر گرفته شود ۹۷ درصد از برنامه پیش بینی شده تحقق یافته است.

وی اولویت اصلی شهرداری اردبیل را آسفالت معابر شهری دانست و اضافه کرد: در سال گذشته از ۱۳۸ هزار تن آسفالت ریزی در برنامه پیش بینی شده ۱۳۳ هزار تن آسفالت تولید و در سطح شهر پخش شد.

شهردار اردبیل با اشاره به پیشرفت عمده در حوزه عمران و شهرسازی در سال گذشته گفت: در سال گذشته با اولویت بندی طرحهای عمرانی ساماندهی بالغلو چای اردبیل که از خواسته های اصلی مردم بود با صرف چهار میلیارد ریال به پایان رسید و فازهای بعدی در حال اجرا است.

۳۲٫۵ میلیارد از بودجه عمرانی شهرداری جذب شد

وی میزان بودجه عمرانی شهرداری اردبیل را در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در مجموع ۳۲٫۵ میلیارد ریال از این بودجه برای اتمام طرحهای عمرانی شهر جذب و هزینه شد که در مقایسه با سال ۸۹ بیش از ۱۶ درصد رشد نشان می دهد.

بدری جدول گذاری به طول ۴۱ هزار و ۷۰ متر و زیر سازی معابر به طول ۱۱۲ متر مکعب را از دیگر کارهای صورت گرفته در بخش عمران شهری اردبیل عنوان کرد.

صدور یک میلیون متر مربع پروانه ساختمانی

این مسئول همچنین از صدور یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع پروانه ساختمانی در سطح اردبیل خبر داد.

بدری افزود: در این مدت پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده ۱۰۰ سه هزار و ۱۸۲ پرونده بود که نسبت به سال ۸۹، ۱۶ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده پنج نیز ۲۰۲ پرونده بود که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل خود ۷۰ درصد کاهش نشان می دهد و دلیل آن به تفویض اختیاری که مدیران مناطق شهرداری در صدور پرونده داده شده است برمی گردد.

وی از کاهش زمان صدور پرونده و خدمات رسانی به شهروندان خبر داد و یادآور شد: در شش ماه گذشته مدت زمان صدور پرونده ساختمانی از چهار ماه به دو ماه رسیده است.

شهردار اردبیل همچنین با گرامی داشت روز معلم از مساعدت شهرداری در ارائه تسهیلات عوارض پروانه به فرهنگیان خبر داد و افزود: به پاس قدردانی از زحمات معلمان و احترام به مقام آنها معلمان این تسهیلات از ۱۲ اردیبهشت ماه الی ۱۲ خرداد ماه در اختیار معلمان قرار داده می شود.

 

 

    نظرات