شهردار شاهرود:  طلسم چندین ساله سیم های خاردار شکسته شد

شهردار شاهرود: طلسم چندین ساله سیم های خاردار شکسته شد


شهردار شاهرود با بیان اینکه طلسم چندین ساله سیم های خاردارارتش شکسته شد، گفت: جمع آوری سیم های گره خورده، مطالبه مردمی است در همسایگی پادگان که امروز به همت دستان پرتوان نیروهای شهرداری و همراهی فرماندهان نظامی ارتش در حال جمع آوری است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری، محسن احمدی با اشاره به اینکه نام خیابان شهید شیرودی برای مردم شاهرود یادآور سیم های خارداری است که از سالیان دور تغییری در شکل ظاهری آن صورت نگرفته است، گفت: زمانی که هیچ خانواده ای در آن منطقه سکونت نداشت، ارتش برای تعیین حد و مرز خود از سیم های خاردار استفاده کرد و تصور اینکه روزی وسعت ساخت و ساز پادگان را در قلب خانه های مسکونی قرار دهد از ذهن ها خارج بود.
وی با بیان اینکه جمع آوری سیم های خاردار در راستای مطالبات به حق مردمی است که در همسایگی پادگان سکونت دارند، افزود: امروز طلسم چندین ساله این سیم ها که نقش پر رنگی در مخدوش کردن زیبایی بصری شهری دارند به دستان پر توان نیروهای شهرداری شاهرود و همراهی ارتش شکسته شد.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه این دیوار به طول 2 کیلومتر با شمایلی بسیار زیبا، احداث شده است، ابراز داشت: در این عملیات علاوه بر احداث دیوار و جمع آوری سیم های خاردار ها، با تملک های صورت گرفته پیاده رو سازی به طول 2500 مترو ایجاد کانال هدایت آب های سطحی به وسعت 1500 متر انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات