آتش‌سوزی در بازار امین حضور

آتش‌سوزی در بازار امین حضور

www.BanaNews.irمعاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی در انبار لوازم خانگی در حوالی سه راه امین حضور با تلاش امدادگران ۵ ایستگاه آتش نشانی در کمتر از ۱۵ دقیقه مهار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس فتح الله تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۶:۱۰ امروز آتش سوزی در یک خانه قدیمی در حوالی سه راه امین حضور به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. دو دقیقه بعد نخستین ایستگاه خود را به محل حادثه رسانده و در بررسی های اولیه مشخص شد خانه قدیمی تبدیل به انبار لوازم خانگی شده است.

با توجه به وسعت آتش سوزی ، آتش نشانان چهار ایستگاه دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند که در کمتر از ۱۵ دقیقه شعله های آتش مهار شد و امدادگران عملیات لکه گیری را آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: خانه مورد نظر حدود ۲۰۰ متر مربع بود که در اتاق ها و حیات آن لوازم خانگی قرار داشت. همچنین به علت دسترسی نامناسب و باریک بودن کوچه ها عملیات با مشکل روبرو شد.

تیموری خاطر نشان کرد: در این خانه تعدادی بشکه تینر نیز وجود داشت که در جریان آتش سوزی تعدادی از آنها منفجر شد اما با اقدام سریع آتش نشانان از سرایت آتش به خانه های همجوار جلوگیری شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده خودروهای این سازمان که با آژیرهای روشن به محل های حادثه اعزام می شوند راه را برای آنها باز کنند زیرا چند دقیقه دیر رسیدن به محل حادثه احتمال دارد جان شهروندی را به خطر بیندازد.

علوی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تهران نیز در این رابطه گفت: در این حادثه سه کارگر و یک مامور آتش نشانی دچار سوختگی سطحی شده که با حضور امدادگران اورژانس در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

 

 

    نظرات