همکاری ادارات برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی لازم است

همکاری ادارات برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی لازم است

http://www.bananews.ir/بخشدار جدید کهک گفت: برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی، همکاری ادارات لازم است تا بتوانیم قدم‌های مثبتی در بخش کهک برداریم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علیرضا گلچین‌پور در مراسم معارفه بخشدار جدید کهک اظهار داشت: امانت سنگینی بر دوش من نهاده شد و امیدوارم بتوانم امانتدار خوبی باشم و کارها را به صورت مطلوب پیش ببرم.

وی تصریح کرد: از زمانی که سرپرستی بخشداری کهک به بنده واگذار شد، سعی کردم شرایط خوبی را برای بخشداری کهک با هماهنگی با ادارات و ارتباط مطلوب با دهیاران و دیگر مسئولین برقرار کنم.

بخشدار کهک اضافه کرد: برای پیشبرد این اهداف همیشه از راهنمایی‌ها و توصیه‌های امام جمعه بخش نیز استفاده‌ لازم را برده‌ایم.

وی ادامه داد: نخستین و مهم‌ترین کاری که در زمان سرپرستی صورت گرفت و خواسته مسئولان استان بود، برگزاری مطلوب انتخابات بود که بحمدالله با همکاری نهادها و پشتیبانی خوب فرمانداری قم توانستیم از این مرحله با سربلندی بیرون بیاییم.

گلچین‌پور افزود: طبق آمارها در دوره قبل انتخابات در بخش کهک حدود ۶ هزار نفر در انتخابات شرکت کرده بودند که این رقم در انتخابات اخیر با رشد ۵۰ درصدی به بیش از ۹ هزار نفر رسید.

بخشدار کهک گفت: پیگیری مصوبات سفر استاندار به بخش کهک دومین موضوعی بود که به عنوان اولویت در دستور کار بخشداری قرار گرفت که سعی کرده‌ایم موانع و مشکلات پیش روی پروژه‌ها را به صورت جدی پیگیری و رفع کنیم.

 

    نظرات