فروش اوراق مشارکت نوعی سرمایه‌گذاری برای نو‌سازی بافت‌های فرسوده

فروش اوراق مشارکت نوعی سرمایه‌گذاری برای نو‌سازی بافت‌های فرسوده

http://www.bananews.ir/معاون معماری و شهر‌سازی شهرداری اصفهان گفت: فروش اوراق مشارکت برای نو‌سازی و احیای بافت‌های فرسوده نوعی سرمایه‌گذاری در این بافت‌ها به شمار می‌رود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مسعود نریمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌هایی مانند بافت‌های فرسوده موجود در سطح شهر‌ها برای رشد و توسعه شهری یکی از نیاز‌های جامعه امروز محسوب می‌شود.

وی به وظیفه شهرداری‌ها در راستای احیا و نو‌سازی بافت‌های فرسوده اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها نیز باید با تسهیل گری به کمک مردم محله‌های بافت‌های فرسوده موجود در سطح شهر بشتابند.

معاون معماری و شهر‌سازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: احیا و نو‌سازی بافت‌های فرسوده نیز با استفاده از کمک‌های مردمی امکان‌پذیر است که در این راستا شهرداری‌ها به فروش اوراق مشارکت پرداخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه همچنین شهرداری باید مردم را برای احیا و نو‌سازی بافت‌های فرسوده در فرایند تشویق و ترغیب قرار بدهد، ادامه داد: عملیات اجرایی احیا و نو‌سازی بافت‌های فرسوده اصفهان با فروش اوراق مشارکت آغاز شده است که در سال ۱۳۸۹، ۲۰۰ میلیارد تومان در راستای احیا و نو‌سازی دو پروژه در شهر اصفهان فروخته شده است.

نریمانی با بیان اینکه احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده فرصتی برای ساکنان این محله‌ها در راستای حرکت به سوی رشد و پیشرفت است، بیان داشت: فروش اوراق مشارکت برای نو‌سازی و احیای بافت‌های فرسوده نوعی سرمایه‌گذاری در این بافت‌ها به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده در صورت عدم مشارکت مردم در این راستا به هیچ عنوان نباید متوقف شود.

 

    نظرات