تردد از پل گرگر مرداد ماه آغاز می‌شود

تردد از پل گرگر مرداد ماه آغاز می‌شود

http://www.bananews.ir/فرماندار شوشتر از تردد خودرو از پل گرگر در مرداد ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر از تردد قریب‌الوقوع از پل گرگر خبر داد و گفت: مشکل ترک تشریفات این پروژه برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های زیادی انجام شد تا این پروژه فعال شود، افزود: این پروژه برای مردم شوشتر مشکلات زیادی به وجود آورده است و امیدواریم این وعده در موعد مقرر اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه برای بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر نیز در سال‌مالی جاری اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، افزود: برای اجرای فاز دوم این پروژه اعتبار ۴ میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است و در این باره موافقت‌نامه نیز منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه در فاز دو نیز رواق‌سازی انجام خواهد شد، تاکید کرد: تا کنون ۳۱۲ متر از رواق‌سازی خیابان طالقانی انجام شده است و در آینده نیز این پروژه برای رواق‌سازی فعال می‌شود.

نجفی خاطر نشان کرد: قرار شده است که بازاریان برای آماده‌سازی رواق‌های احداث شده همکاری کرده و انجام امور نماکاری با مدیریت شهری مشارکت کنند.

وی تاکید کرد: شهرستان شوشتر در سال‌جاری اعتبارات ویژه‌ای برای آسفالت بافت قدیم و منطقه فرهنگ‌شهر در اختیار دارد و ساکنان این مناطق با مشارکت بیشتر در امر آسفالت معابر با شهرداری در اجرای این پروژه‌ها همکاری کنند.

 

    نظرات