جبران کمبود سرانه خدماتی در منطقه ۲ و بولوار توس

جبران کمبود سرانه خدماتی در منطقه ۲ و بولوار توس

جبران کمبود سرانه خدماتی در منطقه ۲ و بولوار توس

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، غلامحسین صاحبی در حاشیه آئین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهید "محمد اصلانی"، اظهارکرد: در دوره جدید مدیریت شهری با همفکری و تعاملی که بین شهرداری و آستان قدس رضوی شکل گرفته، این مجموعه ورزشی احداث شد و امروز در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

صاحبی با اشاره به گود کشتی "مهدی آباد" که در مجاورت این زمین ورزشی قرار گرفته، گفت: مجموعه گود کشتی مدتی است که بلااستفاده مانده و پیش از این ورزشکاران بلوار توس در این گود، کشتی می‌گرفتند که به همین منظور، بزودی فعال خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد: یکی از مشکلات اساسی که در منطقه دو شهرداری و به خصوص بلوار توس وجود دارد، تراکم جمعیت بالای منطقه و ساخت و سازهای بی‌برنامه در سالیان گذشته است؛ لذا سرانه‌های خدماتی در اینجا به خوبی دیده نشده و زمین کافی برای ایجاد زیرساخت خدماتی وجود ندارد.

صاحبی با بیان اینکه کمترین سرانه خدماتی در مشهد مربوط به منطقه دو شهرداری و بلوار توس است، خاطرنشان کرد: در این راستا به دنبال این هستیم تا زمین‌هایی را شناسایی کنیم و برای کاربری‌های خدماتی از آن‌ها در این منطقه استفاده نماییم تا کمبودها جبران شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات